تفریحی

سرگرمی,تفریحی

تفریحی

سرگرمی,تفریحی

مجموعه ای از متن ها و اس ام اس های صبح بخیر گفتن عاشقانه و زیبا

مجموعه ای از متن ها و اس ام اس های صبح بخیر گفتن عاشقانه و زیبا

در این مطلب از سایت انسان شاد برای شما دوستان اس ام اس صبح بخیر را آماده کرده ایم.

اس ام اس صبح بخیر,اس ام اس صبح بخیر عاشقانه,Good Morning SMS,صبح بخیر گفتن

سلام

صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند . . .

 متن و sms صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

صبحی دیگر رسید و من در انتظار تو چشم میگشایم

و دلم لبریز است از دیدن خورشید جانم

تا جان ببخشد و ذوب کند یخهای کسالت و اندوه را تو با چشمانت زندگی

و شادی را برایم به ارمغان می اوری ساده می ایی

و پر شکوه و چه میدانی از غوغا و بلوایی که بپا میکنی دردرونم .

چشانم سخت تورا میجویند ای جاری زلال . ای تابیده بر دلت مهر.

و من باز هم از دستانت شکوفه مهربانی میچینم امروز .

 متن صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ﭼـﺸـﻤـﻬـﺎ ﺭﺍ بستم …

و باز،باز کردم

این صبح ﺟـﻮﺭ ﺩﯾـﮕـﺮ ﺩﯾـﺪﻡ …

ﺑـﺎﺯ ﻫـﻢ ﻓـﺮﻗـﯽ ﻧـﺪﺍﺷـﺖ …

ﺗـــــﻮ ﻫـﻤـﺎﻥ عزیز،عزیزی

سلام عزیزم.صبحت بخیر

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 متن و پیامک صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

 متن و پیامک صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

صبح یعنى زیبایی ابراز عشق،

به آنهایی که عاشقشان هستیم …

امروز به همه عشق بورز …

ببخش …

ایمان داشته باش..

ترس ها را از خود دور کن …

خدایت را صدا بزن..

امروز روز پیروزی توست به شرط خندیدنت ..

بخند…

تو در آغوش خدا هستی ….

 متن و اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

اس ام اس صبح بخیر,اس ام اس صبح بخیر عاشقانه,Good Morning SMS,صبح بخیر گفتن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

“صبح”

یعنی بوی گل مریم

که سراسر شب را پر کرده بود

و حالا با نوازش حس بویایی ات

بیدارت می کند…

“صبح”

یعنی آغاز؛

آغاز یک عبور

و دریچه یک”سلام” …

گوش کن! …

در نبض کودکانه ی صبح،

این راز برکت است که می نوازد…

به حرکت سلام کن …

سلام…

صبحت به طراوت باران…

و روزت به سپیدی برف زمستان.

سلام…

صبح قشنگ شما معطر به نام خدا…(اس ام اس صبح بخیر)

 متن و sms صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هر صبح!

پلکهایت؛ فصل جدیدی از زندگی را ورق میزند،

سطر اول همیشه این است:

“خدا همیشه با ماست”

 متن و پیامک صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی

ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی

ای که جادوی کلماتت قلمها را

سرنگون میکند سلام

 متن و sms صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو

و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…

صبح نازت بخیر

 متن و sms صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پروردگارم …

شکوفایی روزت را سپاس میگویم که تاریکی شب را پایان می بخشد

و تاریکی شب را نظاره گرم که هیاهوی روز را سرانجام است؛

در این میان این “من” هستم که بالا میروم؛

پایین می آیم ؛

خوشحال و غمگین می شوم؛

تهی و سرشار می شوم و باز….

همان میشوم که بودم،

پروردگارم بندگی ام را بپذیر.

با یه بغل هوای تازه

سلام،صبح زیباتون بخیر

 متن و پیامک صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سلام من

به آن پرنده سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود

صبح زیبات بخیر

 متن صبح بخیر عاشقانه و زیبا

Good Morning SMS

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

صبحت بخیر عزیزم ، برات چایی بریزم؟!

گولت زدم عزیز جون ، تو که نیستی خونمون!!

 (صبحت بخیر عزیزم)

اس ام اس صبح بخیر,اس ام اس صبح بخیر عاشقانه,Good Morning SMS,صبح بخیر گفتن

مجموعه ای از متن ها و اس ام اس های صبح بخیر گفتن عاشقانه و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.