تفریحی

سرگرمی,تفریحی

تفریحی

سرگرمی,تفریحی

بهرام افشاری ، همه چیز در مورد بازیگر نقش بهتاش فریبا در پایتخت

بهرام افشاری ، همه چیز در مورد بازیگر نقش بهتاش فریبا در پایتخت

بیوگرافی بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری , بهرام افشاری , بهتاش فریبا , پایتخت 5

 بهرام افشاری (بهتاش فریبا)

تاریخ تولد : 1366

محل تولد : همدان

تحصیلات : رشته ساخت و تولید و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران

وضعیت تاهل : مجرد

بلند فدترین بازیگر سینما با قد 198 سانتی متر

بیوگرافی بهرام افشاری , بهرام افشاری , بهتاش فریبا , پایتخت 5

سریال های بهرام افشاری

سریال گردان تک نفره (وحید امیرخانی، 1397)

سریال پایتخت 5 – نقش بهتاش (سیروس مقدم ، 1397)

سریال علی البدل – نقش هرمز (سیروس مقدم ، 1396)

سریال پایتخت 2 – نقش شیر افکن (سیروس مقدم ، 1392)

سریال آسمان من (محمدرضا آهنج، 1394)

بیوگرافی بهرام افشاری , بهرام افشاری , بهتاش فریبا , پایتخت 5

فیلم های سینمایی بهرام افشاری :

  لانتوری  (رضا درمیشیان، سال 1394)

کارگر ساده نیازمندیم (منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، سال 1394 )

ایران برگر (کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ، سال 1393 )

عصبانی نیستم (رضا درمیشیان ، سال 1392 )

آقای سانسور (علی جبارزاده، 1396)

نیوکاسل (محسن قصابیان، 1395)

بیوگرافی بهرام افشاری , بهرام افشاری , بهتاش فریبا , پایتخت 5

بهرام افشاری که اولین حضور در قاب تلویزیون را با سریال پایتخت 2 در نقش شیر افکن تجربه کرد بار دیگر فرصتی یافت تا

در سریال پایتخت 5 با نقشی متفاوت حضور داشته باشد. اگر چه این کار بسیار سخت می باشد اما

افشاری تمام سعی و توان خود را به کار بست تا نقشی متفاوت از شیر افکن پایتخت 2 را با بهتاش فریبا در پایتخت 5 رقم بزند.

بهتاش فریبا فرزند ارشد بهبود فریبا شوهر خواهر نقی معمولی است که در فصل های قبلی سریال به دلیل حضور در

خدمت سربازی هیچ تصویری از آن دیده نشده بود و فقط به نام او در بیان قصه ها اشاره شده بود.

اما نقش بهتاش در سریال پایتخت ۵ به شدت پر رنگ است و بار عظیمی از روایت قصه سریال را به دوش می کشد.

بهرام افشاری در رابطه با نقش اش می گوید:

«چالش های بهتاش همان چالش های جوان امروزی است، خواسته هایی دارد و برای آنها تلاش می کند

اما شاید کمی بدشانس هم است. از طرفی کمی سست است، او راحت طلبی هایی دارد و چیزی برایش اصل نیست.

همچنین در عین حال که پر از جاه طلبی است عملی را که باید برای خواست هایش داشته باشد، انجام نمی دهد.

وی ادامه داد: من پیش از این نقش شیرافکن را با گریم، تن صدا و جنسی متفاوت در سریال «پایتخت» بازی کردم که

خاطره خوبی از آن ماند و با اینکه چند سال است از آن می گذرد اما هنوز مردم آن را به خاطر دارند.

این اتفاق وظیفه مرا سنگین تر می کند که باید نقش بهتاش را به گونه ای بازی کنم که

در کمال احترام به نقش شیرافکن بتوانم جنسی متفاوت تر از آن نقش را برای مخاطبان «پایتخت» ارایه دهم.

این بازیگر درباره سختی های کارش اظهار کرد:

کار من سخت است چون مخاطب پیش از این هم از من در این سریال نقشی را دیده است و من باید به عنوان بازیگر این

فصل کیفیت کارم را بالا ببرم چون اگر مردم بار پیش از من راضی بوده اند، دلیل نمی شود که باز هم خوششان بیاید.

البته خود من ابتدا درباره نقش و جغرافیای نقش تحقیق کرده و با کسانی که شباهت هایی با نقش من دارند صحبت و

نکاتی را یادداشت می کنم تا به تدریج بتوانم مشخصات بیرونی این نقش را پیدا کنم

بیوگرافی بهرام افشاری , بهرام افشاری , بهتاش فریبا , پایتخت 5

بهرام افشاری ، همه چیز در مورد بازیگر نقش بهتاش فریبا در پایتخت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.