تفریحی

سرگرمی,تفریحی

تفریحی

سرگرمی,تفریحی

معما های جالب و سخت به همراه جواب

معما های جالب و سخت به همراه جواب

تست هوش و سرگرمی در سایت انسان شاد

معما جالب,تست هوش,معما,معما سخت,معما جالب,سرگرمی

معما جالب,تست هوش,معما,معما سخت,معما جالب,سرگرمی

معما شماره 1 : معمای مهمانی

معما جالب,تست هوش,معما,معما سخت,معما جالب,سرگرمی

سوال : در آخر یک مهمانی 10 نفر برای خداحافظی با هم دست می دهند.

در مجموع چند تا دست دادن اتفاق میوفتد؟

100 ؟

20 ؟

 45 ؟

50 ؟

90 ؟

جواب این معما را در همین صفحه مشاهده کنید.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

معما شماره 2 : معمای افراد خالدار زندانی در سالن

معما جالب,تست هوش,معما,معما سخت,معما جالب,سرگرمی

سوال : 100 نفر آدم با هوش در یک سالن زندانی هستند.

حداقل یک نفر و حداکثر همه آنها دارای یک خال بر روی صورتشان هستند.

هیچ کدام از این افراد نمی دانند که آیا خود دارای خال هستند یا نه.

به آنها گفته شده که به ازای هر آدم خالدار یک شبانه روز(نه کمتر و نه بیشتر) مهلت دارند که آدم های خالدار از سالن بیرون بیایند.

این افراد نمی توانند هیچ ارتباطی با افراد دیگر موجود در سالن برقرار کنند.

تنها ارتباط موجود دیدن صورت افراد دیگر است.

به هیچ امکانی هم دسترسی ندارند که صورت خود را ببینند.

خلاصه پیغام و پیام و آینه و... ممنوع است.

تعداد افراد خال دار معلوم نیست.

جواب این معما را در همین صفحه مشاهده کنید.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

معما شماره 3 : معمای معامله حیوانات سه مرد

معما جالب,تست هوش,معما,معما سخت,معما جالب,سرگرمی

سه مرد روستایی در یک بازار معامله حیوانات اهلی همدیگر را ملاقات کردند.

اولی به دومی گفت: ببین! اگر من شش تا از میش هایم را در ازای یکی از اسب هایت به تو بدهم، تو دو برابر حیواناتی که من دارم، حیوان خواهی داشت.

سومی به اولی گفت: اگر تو اینطوری تجارت می کنی، پس من پانزده تا از گوسفند هایم را به تو در ازای یک اسب می دهم و تو سه برابر حیوانات من حیوان خواهی داشت.

دومی به سومی گفت: من بهتر از شما معامله می کنم و چهار گاو در ازای یک اسب به تو می دهم و تو شش برابر من حیوان خواهی داشت.

بی شک این یک معامله بدیهی داد و ستد حیوانات است. اما سوال اینجاست که این سه مرد در مجموع چند حیوان دارند؟

جواب این معما را در همین صفحه مشاهده کنید.

معما جالب,تست هوش,معما,معما سخت,معما جالب,سرگرمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.