تفریحی

سرگرمی,تفریحی

تفریحی

سرگرمی,تفریحی

مجموعه ای از زیباترین اشعار احمد شاملو.عاشقانه و کوتاه

مجموعه ای از زیباترین اشعار احمد شاملو.عاشقانه و کوتاه

در این مطلب از سایت انسان شاد برای شما عزیزان اشعار احمد شاملو را فراهم آورده ایم.

شعار احمد شاملو,شعار عاشقانه احمد شاملو,شعار زیبایی احمد شاملو,احمد شاملو,شعرهای عاشقانه احمد شاملو

شعار احمد شاملو,شعار عاشقانه احمد شاملو,شعار زیبایی احمد شاملو,احمد شاملو,شعرهای عاشقانه احمد شاملو

♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥

اشعار احمد شاملو

♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥

کیستی که من

این گونه

به اعتماد

نام خود را با تو می گویم …

کلید خانه ام را در دست ات می گذارم…

نان شادی های ام را با تو قسمت می کنم!

♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥

اشعار احمد شاملو

♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥

کوه با نخستین سنگ ها آغاز می‌شود

و انسان با نخستین درد

در من زندانی ستمگری بود

که به آواز زنجیرش خو نمی کرد

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥

اشعار زیبای احمد شاملو

♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥♥♦♥

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.